English

کارآموزیان عنوان کرد:

پاکسازی و تسطیح زمین توسط پنج گروه نخاله برداری و پاکسازی معابر در خرمشهر

سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: پنج گروه نخاله‌برداری ، پاکسازی و تسطیح زمین‌های خالی خیابان‌های اصلی شهر خرمشهر فعال شد.

پاکسازی و تسطیح زمین توسط پنج گروه نخاله برداری و پاکسازی معابر در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حمید کارآموزیان بیان کرد: این پنج گروه با استفاده از پنج دستگاه لودر و ۱۰ دستگاه کمپرسی ماموریت دارند تا نخاله‌های موجود در زمین‌های خالی سطح شهر خرمشهر را پیش از سالروز سوم خرداد جمع‌آوری و پاکسازی کنند.

وی با بیان اینکه نخاله ساختمانی علاوه بر تهدید زیست محیطی بر سیما و منظر شهری تاثیر منفی دارد افزود: شهرداری خرمشهر جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی را با هدف بهبود منظر شهری و پاکسازی شهری اجرایی کرده است.

کارآموزیان بیان کرد: به منظور تسریع در کار نخاله‌برداری از اداره بندر و دریانوردی، شرکت نفت و گاز اروندان و سازمان منطقه آزاد اروند درخواست دستگاه‌های لودر و کمپرسی به صورت امانی شده است.

سرپرست شهرداری در بخش دیگری به عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر و خیابان‌ها شهری خرمشهر اشاره کرد و گفت: در این راستا ۱۵ خیابان در کوی شهید جهان‌آرا توسط سازمان عمران شهری شهرداری خرمشهر با هدف بهبود وضعیت معابر و تسهیل در تردد شهروندان لکه‌گیری آسفالت شد.

وی ادامه داد: شهرداری خرمشهر از فروردین امسال با فعال سازی همزمان ۲ گروه، روند لکه‌گیری آسفالت معابر سطح شهر را به صورت محله به محله آغاز کرده است.

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه