English

مرتضی ایمن شهیدی:

پایان آزمون کارشناسی ارشد در خراسان رضوی

مسوول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش خراسان رضوی بیان کرد: در روز پنجشنبه ۲۳ هزار و ۹۹۳ نفر به رقابت پرداختند و از این تعداد ۱۴ هزار و ۳۹۳ نفر زن و ۹ هزار و ۶۰۰ نفر مرد بودند.

پایان آزمون کارشناسی ارشد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی ایمن شهیدی مسوول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در استان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که از روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در ۱۹ حوزه ۹ شهرستان استان خراسان رضوی آغاز شده بود، ظهر روز جمعه پایان یافت.

ایمن شهیدی در ادامه این خبر اضافه کرد: در طول روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۴۵ هزار و ۶۹۳ داوطلب با حضور در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی این استان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسوول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش خراسان رضوی ادامه داد: این آزمون در شهرستان های تربت جام، تربت حیدریه، خواف، سبزوار، قوچان، کاشمر، گناباد، نیشابور و مشهد برگزار شد.

وی همچنین اظهار کرد: در روز چهارشنبه ۲ هزار و ۳۳ زن و ۲ هزار و ۲۹۲ مرد در ۹ حوزه آزمونی سراسر استان به رقابت پرداختند که برای ۱۹ معلول نیز با توجه به شرایط اختصاصی آنها محل مناسبی برای امتحان در نظر گرفته شد.

مسوول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در خراسان رضوی همچنین متذکر شد: در روز پنجشنبه ۲۳ هزار و ۹۹۳ نفر به رقابت پرداختند و از این تعداد ۱۴ هزار و ۳۹۳ نفر زن و ۹ هزار و ۶۰۰ نفر مرد بودند.

وی یادآور شد: در روز جمعه نیز ۱۷ هزار و ۳۷۵ نفر در این آزمون شرکت کردند که ۸ هزار و ۷۳۶ نفر آنها زن و ۸ هزار و ۶۳۹ نفر مرد بودند و بیشترین حضور داوطلبان طی این سه روز در شهر مشهد با مجموع سه هزار و ۴۰۵ نفر است که هزار و ۶۴۱ نفر آنها را زنان و هزار و ۷۶۴ نفر آنها را مردان تشکیل می دادند.

ایمن شهیدی خاطرنشان کرد: پروتکل های حفاظتی، بهداشتی و اجرایی در این آزمون ها رعایت شد و با توجه به اینکه ممکن بود تعدادی از داوطلبان به لوازم بهداشتی نیاز پیدا کنند در طول برگزاری آزمون ماسک و ژل ضدعفونی در اختیار آنان قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه