English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام:

هلال احمر، یک سازمان عامل المنفعه است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه وجود حوادث و سوانح در جامعه اجتناب ناپذیر است، گفت: هلال‌احمر یک سازمان عامل المنفعه است و در سوانح و حوادث گره گشای مشکلات و آسیب‌های مردم است.

هلال احمر، یک سازمان عامل المنفعه است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی اصغر علی اکبری در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت:د‌ر هلال‌احمر به د‌لیل ماهیت و اهمیت کار د‌ر محیط بحرانی و اورژانسی، بایستی تلاش شود که هم سطح آموزش و آگاهی های کارکنان شاغل در این سازمان ارتقا یابد و هم در قالب آموزش‌های همگانی و رزمایش‌ها این آگاهی در ادارات و سازمان‌های دیگر نیز بهبود پیدا کند .

وی در این نشست به نقش محوری هلال احمر در حوزه پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: تهیه اسکان اضطراری در ساعات اولیه بحران برای آسیب دیدگان جزء وظایف جمعیت هلال احمر است اما دیگر دستگاه‌ها نیز باید وظایف خود را در این حوزه بشناسند و تقویت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه میانگین حضور عوامل هلال احمر در صحنه ۱۱ دقیقه بوده است، گفت: سال گذشته ما ۳۷۶ حادثه را تحت پوشش خود قرار دادیم.

وی به بحث اسکان اضطراری آسیب دیدگان در سال گذشته اشاره کرد و گفت : ما توانستیم در حوادث و اتفاقات رخ داده در استان، ۳ هزار و ۳۷۱ نفر را اسکان دهیم.

علی اکبری با بیان اینکه در حوزه آموزش با پلیس تعامل تنگاتنگی داریم گفت: با توجه به اینکه در حوادث و سوانح اولین کسی که حضور پیدا می کند پلیس است،فراگیری آموزش های احیاء و کمک های اولیه یک ضرورت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام یادآور شد : سال گذشته ما ۶۹۷ دوره را برای گروه های هدف برگزار و ۴۰ دوره تخصصی نیز ویژه کارکنان هلال احمر برگزار کردیم و برای دستگاهها نیز ۱۴ مانور ،عملیاتی و در دستور کار قرار گرفت.

علی اکبری ابراز امیدواری کرد با همکاری پلیس و حضور به موقع در سوانح و حوادث ،بتوانیم آلام آسیب دیده ها را تسکین داده و از خطرات احتمالی جلوگیری کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه