English

موج گزارش میدهد:

روایتی تلخ و جانسوز از خانواده های داغ دیده از حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان

کارگری که در متروپل کار میکرد گفت:آن روز شاید بالای دهها نفر کارگر در ساختمان مشغول به کار بودند و الان همه ی آنها زیر آوارند.

روایتی تلخ و جانسوز از خانواده های داغ دیده از حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، خبرنگار اعزامی این واحد به محل حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان طی گزارشی نوشت: در مسیر با خانواده ای روبه رو شدم که با نگاهی پر از حسرت و آه به ساختمان تخریب شده متروپل خیره شده اند.

مظلومیت و اضطرابی که در رفتارشان بود مانع این شد که به سادگی از کنار آنها رد شوم ، به یکی از جوانان این خانواده نزدیک شدم و به آرامی سلام گفتم و کنار او نشستم و گفتم آیا از اقوام شما کسی زیر آوار است؟

وی با قلبی آه کنده و جانسوز گفت بله، تسلیت گفتم و او ادامه داد: من روز حادثه برای یک کار اداری مرخصی گرفته بودم ، ولی دوتا از برادرهام و پسرعمو و پسر دایی ام آن روز سر کار حضور داشتند.

او که بغض گلویش را خشک کرده بود و نفس هایش تند شده بود گفت: جسد یکی از برادرهایم را از زیر آوار درآوردیم و اقوامم در حال آوار برداری جهت جستجو اجساد هستند ولی هنوز سه عزیزمان زیر آوار اند و معلوم نیست کی به جسد آنها دسترسی پیدا میکنند.

فرد داغ دیده با بیان اینکه خانواده او وضعیت روحی خوبی ندارند، گفت: از تمامی مسئولین میخواهیم کسانی که در این کار مقصر بودند را با اشد مجازات تنبیه کنند.

یک نفر دیگر از خانواده های داغ دیده میگفت: آن روز شاید بالای دهها نفر کارگر در ساختمان مشغول به کار بودند و الان همه ی آنها زیر آوارند.

وی ادامه داد: در طبقه منفی یک با توجه به اینکه وجود اجساد کاملا محرز است و بوی جنازه طبقه را فراگرفته ولی متاسفانه کسی از عوامل سازمان ها برای کمک به ما نمی آید.

او گفت: از زمان وقوع حادثه تنها چند نفر از کارگران باقی مانده و یا اقوام مفقودین در طبقه منفی یک جهت جستجوی اجساد تلاش میکنند و هیچ سازمانی به کمک آنها در این قسمت از ساختمان نیامده است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه