English

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

مرگ ۳۰ نفر بر اثر سانحه رانندگی در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: در فروردین امسال۳۰ نفر (۲۲ مرد و مابقی زن ) بر اثر تصادفات رانندگی در مازندران جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مشابه سال قبل ۴۳ درصد کاهش داشت.

مرگ 30 نفر بر اثر سانحه رانندگی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی عباسی اظهار داشت: از این تعداد جان باختگان، 20 نفر برون شهری و راه روستایی و 10 نفر محور درون شهری هستند.

بیشترین و کمترین شهرها

بر اساس این گزارش شهرستان‌های نور، عباس‌آباد، بابل و بابلسر هر کدام با 4 مورد بیشترین شهر و شهرستان های تنکابن، جویبار، چالوس، سوادکوه، قائمشهر، گلوگاه هر کدام با یک مورد کمترین شهر گزارش شده است.

افزایش 5 درصدی مصدومان در فروردین ماه

مدیرکل پزشکی قانونی استان از افزایش 5 درصدی مصدومین ناشی از تصادفات نیز خبر داد و افزود: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی در مهر ماه امسال تعداد هزار 33 نفر می باشد که این رقم در مقایسه با سال گذشته پنج درصد افزایش داشت

این مقام اجرایی استان یادآور شد: دستگاه های اجرایی می توانند در امر فرهنگ‌سازی و اطلاع‌‌رسانی با استفاده از آمارهای پزشکی قانونی با برنامه‌ریزی پیشگیرانه و ارتقاء آگاهی عمومی مردم در راستای کاهش آمار کشته‌ها و مصدومین در حوادث رانندگی مؤثر باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه