English

مدیر مدرسه سبز سما لاهیجان خبر داد؛

درخشش دانش آموزان سما در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا

مدیر مدرسه سبز سما لاهیجان از کسب رتبه اول دانش آموزان دبستان سبز سما لاهیجان در رشته نقاشی همگانی در استان گیلان خبر داد.

درخشش دانش آموزان سما در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، فاطمه توشه جو گفت: دانش آموزان پایه ششم مدرسه سبز سما لاهیجان با ارسال دو اثر در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا در رشته نقاشی همگانی،  توانستند پس از کسب رتبه برتر منطقه در شهرستان لاهیجان ، رتبه برگزیده استانی را نیز از آن خود کنند.

وی افزود: دانش آموزان مدرسه سبزسما لاهیجان با زبان نقاشی و هنر از شعار امسال هوای پاک «هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی» حمایت کردند و همچنین  یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را   گرامی داشتند.

مدیر مدرسه سبز سما لاهیجان ادامه داد: سرود و نقاشی همگانی یکی از فعالیت‌های گروهی است که با حضور و مشارکت حداکثری دانش آموزان و با هدایت و راهنمایی عوامل فرهنگی آموزشی  در مدرسه سبز سما اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مدرسه سما سبز با کسب دو رتبه کشوری، شش رتبه استانی و بیش از ۵۰ رتبه منطقه در مسابقات علمی، فرهنگی و هنری سالی پر از کامیابی را به منصه ظهور رساند که این درخشش حاصل تعامل سازنده و مداوم فعالان علمی و فرهنگی و همکاران تیم سبز می باشد.

توشه جو ضمن تقدیر از مربی هنر، و عوامل پرورشی و پژوهشی مدرسه این موفقیت بزرگ را به جامعه سمایی و  به خصوص دانش آموزان فرهیخته مدرسه سبز سما لاهیجان  تبریک گفت و بر تقویت کار گروهی و گسترش روحیه همکاری و همیاری در تمام مدارس سما تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه