English

طی ۱۰ روز نخست تیرماه صورت گرفت؛

توقیف ۱۶۹ خودرو در طرح مقابله با دور دور در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح برخورد پلیس با دور دور کنندگان و توقیف 169 خودرو در 10 روز نخست تیرماه خبر داد.

توقیف 169 خودرو در طرح مقابله با دور دور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان و پلیس راهور در 10 روز نخست تیرماه یکصد و 69 خودرو متخلف که 32 مورد مربوط به آلودگی صوتی، 42 مورد دور دور و 95 مورد مربوط به شیشه دودی بوده را توقیف کردند.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و طرح ضربتی برخورد پلیس با آن ها به صورت مستمر در دستور کار پلیس است، اظهار داشت: این طرح‌ها با قوت و قدرت کماکان در دستور کار قرار دارد و در سطح شهر اصفهان اجرا می‌شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از خودروهای توقیف شده مقادیری سلاح سرد و موادمخدر کشف شد، تصریح کرد: این خودروها با دور دور کردن، حرکت با سرعت بالا، سگ گردانی و غیره موجب سلب آسایش مردم می شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات از سوی افراد هنجارشکن قابل قبول نبوده و پلیس اجازه نخواهد داد این افراد موجب اخلال در نظم و امنیت شهروندان شوند. متخلفان علاوه بر توقیف و اعمال قانون اگر منجر به تصادف جرحی و یا فوتی شوند ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه