English

در مراسم اختتامیه صورت گرفت؛

استقبال بیش از ۶ هزار نفری مردم از جشنواره «هچسا»

بیش از ۶ هزار نفر از مردم، مسافران و گردشگران در مراسم اختتامیه جشنواره «هچسا» حضور یافته و از آن استقبال کردند.

استقبال بیش از 6 هزار نفری مردم از جشنواره «هچسا»

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، جعفر ردایی در مراسم اختتامیه جشنواره ساحلی «هچسا» با تأکید بر اینکه شادی و نشاط، هنر و موسیقی جزئی از زندگی است، اظهار داشت: ما وظیفه داریم علاوه بر ایجاد امکانات و زیرساخت‌ها به این بخش از زندگی مردم نیز توجه کنیم که مخالفت کردن با آن احمقانه است.

وی ادامه داد: همدلی و یک‌دستی اعضای شورا در کنار تلاش کارکنان شهرداری موجب شد جشنواره «هچسا» بسیار افتخارآمیز برگزار شود.

شهردار هچیرود با بیان اینکه از اعضای شورای تأمین شهرستان که با وجود موانع، پای کار ما ماندند و حمایت کردند تا جشنواره برگزار شود صمیمانه تشکر می‌کنم، گفت: در بخش هنری و فرهنگی جمعاً بیش از 20 هزار نفر و در بخش ورزشی حدود 15 هزار نفر بازدید کننده داشتیم.

وی عنوان داشت: بیش از 100 هنرمند کشوری، استانی و بومی شهر هچیرود و حدود 300 ورزشکار در رشته‌های مختلف نقش‌آفرینی کردند.

ردایی با قدردانی از مالک و بهره بردار مجموعه آرکا و همچنین از خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌های مجازی، افزود: در بخش ورزشی به ویژه کشتی، آقای بحری رئیس کمیسیون ورزشی جانانه پای کار ایستاد و با بهره‌گیری از پیشکسوتان این عرصه بدون ایجاد هیچ‌گونه مشکلی این مسابقات برگزار شد و نیز از آقای طالبی رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری، دیگر اعضای شورای شهر، دبیر آقای سجاد هرسیج  و همچنین آقای بهرامی مسئول روابط عمومی تقدیر ویژه دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه