English

حسن جعفری:

دستورالعمل های بهداشتی کرونا در فرودگاه مشهد تشدید شد

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد بیان کرد: تیم‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در سالن پرواز‌های ورودی خارجی مستقر هستند و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با جدیت دنبال می‌شود.

دستورالعمل های بهداشتی کرونا در فرودگاه مشهد تشدید شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در خبری اعلام کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا در این فرودگاه با توجه به شیوع این بیماری تشدید شد.

جعفری افزود: تیم‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در سالن پرواز‌های ورودی خارجی مستقر هستند و با توجه به شیوع ویروس کرونا طبق بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری از امروز گواهی تزریق ٢ دز واکسن و یا ارائه تست پی. سی. آر برای مسافران پرواز‌های خارجی الزامی شده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد همچنین تصریح کرد: برای مسافران سایر پرواز‌ها نیز استفاده از ماسک در هواپیما و سالن فرودگاه ضروری است.

وی به ضدعفونی کردن سالن‌های فرودگاه اشاره کرد و متذکر شد: در این خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک با جدیت دنبال می‌شود.

جعفری یادآور شد: فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که پیش از شیوع کرونا به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه