English

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه زیارت به استان خراسان رضوی

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی از تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه زیارت به استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: بودجه یاد شده در ذیل جدول ۱۰-ج قانون بودجه ۱۴۰۱ به خراسان رضوی اختصاص یافته و به منظور ایجاد زیرساختهای حوزه زیارت در بخشهای مختلف اعم از توسعه کمی و کیفی آن در نظر گرفته شده است.

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه زیارت به استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا جمشیدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی عنوان کرد: بعد از گذشت چهار سال وقفه در اختصاص بودجه زیارت به استان، امسال ۲۰۰ میلیارد تومان از این بودجه به خراسان رضوی اختصاص یافت.

جمشیدی در ادامه این خبر اضافه کرد: این مبلغ با پیگیریهای مجدانه استاندار خراسان رضوی، معاونت هماهنگی امور زائران استانداری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به خراسان رضوی اختصاص یافت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی افزود: بودجه یاد شده در ذیل جدول ۱۰-ج قانون بودجه ۱۴۰۱ به خراسان رضوی اختصاص یافته و به منظور ایجاد زیرساختهای حوزه زیارت در بخشهای مختلف اعم از توسعه کمی و کیفی آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اعتبارات جاری خراسان رضوی در قانون بودجه ۱۴۰۱ متذکر شد: آنچه در ابتدای سال گذشته در قانون بودجه پیش بینی شده بود هزار و ۲۲۵ میلیارد تومان بود که این رقم در سال جاری با افزایش ۲۵.۱ درصدی به مبلغ هزار و ۵۳۳ میلیارد تومان افزایش یافته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی درادامه یادآور شد: سهم اعتبارات جاری امسال خراسان رضوی از بودجه استانهای کشور، حدود ۵.۶ درصد است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: اعتبارات عمرانی خراسان رضوی در قانون بودجه سال گذشته، ۲ هزار و ۲۵۹ میلیارد تومان بود که امسال به ۲ هزار و ۸۴۹ میلیارد تومان افزایش یافت و بدین ترتیب خراسان رضوی ۵.۱ درصد از اعتبارات عمرانی کشور را به خود اختصاص داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه