English

هاشم علایی:

عملکرد ۸۶۰ نازل سوخت مایع در جایگاه های استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: در سه ماهه نخست سال جاری صحت عملکرد تعداد 860 نازل سوخت در سطح استان مورد بررسی قرار گرفته است.

عملکرد 860 نازل سوخت مایع در جایگاه های استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی، مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: استاندارد استان اردبیل تمامی تلاش خود را برای تحقق این امر با انجام ماموریت ها و رسالت های ذاتی خود به کار بسته است چنانچه در سه ماهه نخست سال جاری صحت عملکرد تعداد 860 نازل سوخت در سطح استان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: کنترل صحت عملکرد نازل های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد ایران بوده و این کنترل ها در بازه های زمانی 3 ماهه انجام می گیرد. 

مدیر کل استاندارد استان اردبیل می گوید: در راستای اصل 44 قانون اساسی و برون سپاری وظایف تصدی گری با همکاری آزمایشگاه تائید صلاحیت شده این اداره کل و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان بازرسی و کنترل عملکرد نازل ها به صورت دوره ای انجام می گیرد.

علایی گفت: در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره ای که قابل مشاهده برای کلیه استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی نازل نصب و در صورت عدم صحت عملکرد ، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می شود.

وی از مردم درخواست کرد، در زمان استفاده از نازل های سوخت در جایگاههای عرضه سوخت مایع حتما به برچسب انجام آزمون نازل مورد نظر، توجه داشته باشند و در صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق شماره تلفن گویای ۱۵۱۷ یا شماره تلفن های ۸-۳۳۷۴۱۱۵۶ به اداره کل استاندارد استان اردبیل اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه