English

احتمال رعد و برق و بارش های رگباری در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از امروز تا ششم مرداد ماه در نیمه جنوبی استان احتمال رعد و برق و بارشهای رگباری همراه با ایجاد روان آب دور از انتظار نیست.

احتمال رعد و برق و بارش های رگباری در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: تا اوایل هفته آینده به تناوب شاهد افزایش ابرناکی آسمان خواهیم بودیم.

آهنگرزاده در ادامه این خبر با اشاره به بارشهای پیش رو متذکر شد: از امروز تا ششم مرداد ماه در نیمه جنوبی استان احتمال رعد و برق و بارشهای رگباری همراه با ایجاد روان آب دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: همچنین تا اوایل هفته آینده افزایش سرعت وزش باد به خصوص در نواحی جنوبی و شرقی پیش بینی شده است و در بعضی ساعات شدت وزش باد همراه با گرد و خاک موجب کاهش دید و کیفیت هوا و بروز خسارت خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: پیش بینی می شود از ششم تا هشتم مرداد نیز در نیمه شمالی و ارتفاعات خراسان رضوی بارشهای رگباری همراه با رعد و برق رخ دهد.

وی افزود: طی۲۴ ساعت گذشته، فریمان با ۱۸ درجه و مه‌ولات با ۴۴ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و طی این مدت دمای شهر مشهد نیز بین ۲۵ تا ۳۹ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

آهنگر زاده در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: بیشترین سرعت وزش باد نیز در سرخس با ۷۲ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه