English

ارائه خدمات سفر به ۱۰۰۰ زائر حج تمتع در پایانه‌های مسافربری شهر قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از ارائه خدمات سفر به ۱۰۰۰ زائر حج تمتع در پایانه‌های مسافربری شهر قم خبر داد.

ارائه خدمات سفر به ۱۰۰۰ زائر حج تمتع در پایانه‌های مسافربری شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید رضا حسینی با اشاره به ارائه خدمات به زائران حج تمتع در پایانه‌های مسافربری شهر قم اظهار داشت: حج تمتع تحت کاروان‌های مختلف و در چندین روز پی‌درپی اعزام می‌شدند و این سازمان جهت کاروان‌ها مراسم بدرقه‌ای را برگزار می‌کرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: این مراسم بدرقه با حضور خادمین حرم مطهر و پرچم تبرکی آستان مقدسه و برپایی مراسم مداحی و قرآن انجام و حجاج راهی سفر وحی می‌شدند.

وی با تأکید بر ارائه خدمات سفر به ۱۰۰۰ زائر حج تمتع در پایانه‌های مسافربری شهر قم تصریح کرد: این تعداد زائر با سرویس‌دهی ۲۴ دستگاه اتوبوس از پایانه مرکزی به فرودگاه امام خمینی (ره) اعزام شدند.

حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای بدرقه کنندگان، تمام امکانات پایانه مرکزی اعم از پارکینگ با حدود ۳۰۰ جایگاه پارک سواری، سالن کوثر با تجهیزات کامل سرمایشی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه جهت رفاه حال زائرین و بدرقه کنندگان محترم ارائه خدمات می‌کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه