English

هاشم علایی خبر داد؛

ایجاد بازاری مطمئن برای تولیدکنندگان با رعایت استانداردها در اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: با رعایت استانداردهای لازم بازاری مطمئن و پویا برای تولیدکنندگان در سطح استان ایجاد می شود.

ایجاد بازاری مطمئن برای تولیدکنندگان با رعایت استانداردها در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی ، مدیر کل استاندارد استان اردبیل در ادامه بازدیدهای مداوم از واحدهای تولیدی تحت پوشش استان اردبیل ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات واحدهای تولیدی در راستای انطباق محصولات با مقررات استاندارد و احساس مسئولیت در قبال حقوق مصرف کنندگان و استمرار تولید با کیفیت در شرایط تحریم گفت: رعایت استانداردها، بازاری مطمئن و پویا را برای تولیدکنندگان ایجاد می کند.

وی افزود: در سه ماهه اول سال 1401 از خطوط تولید و آزمایشگاه 8 واحد تولیدی به همراه کارشناسان بازدید به عمل آمده است.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل می گوید: یک محصول زمانی ماندگار است که کیفیت مورد انتظار مشتری را تامین نماید و واحد تولیدی زمانی به برند مطلوب می رسد که هم نیاز مصرف کننده و هم توسعه پایدار را مد نظر قرار دهد و رمز ماندگاری برند محصولات به روز آوری فناوری تولید و ارتقاء کیفیت می باشد.

علایی بیان کرد: این اداره کل همواره در کنار واحدهای تولیدی و خدماتی بوده و با افتخار، حمایت از تقویت تولیدات و رفع موانع و توسعه استانداردسازی در استان را سرلوحه کار قرار داده است.

وی همچنین برای برگزاری نشست های تخصصی استاندارد و کیفیت برای رفع مشکلات  واحدهای استان اعلام آمادگی کرد و گفت: مشارکت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی را در دوره های آموزشی و تدوین استانداردهای ملی و هم فکری با نهادهای دانش بنیان را در مراحل تولید خواستار شد.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل از ابتدای سال از خطوط تولید و آزمایشگاه واحدهای تولیدی از جمله  سبزدشت، ذوب آهن، باطری سازی سبلان، آب معدنی برکت، هفت آسمان سبلان، آرتا پلاست، آرتاویل تایر و بتن آماده فرخی بازدید و طی آن پروانه تائید صلاحیت مدیر کنترل کیفیت و پروانه کاربرد علامت استاندارد را اعطا کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه