English

امام جمعه کرمانشاه:

قدرت نیروهای مسلح و مردم از برکت قدرت اسلام است

امان جمعه کرمانشاه قدرت نیروهای مسلح و مردم را ناشی از قدرت اسلام دانست و گفت: به فرمایش امام راحل (ره) دشمنان در هشت سال دفاع مقدس از محتوای اسلامی انقلاب نوپای ما شکست خوردند.

قدرت نیروهای مسلح و مردم از برکت قدرت اسلام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نقش موثر هوانیروز جمهوری اسلامی در پشتیبانی از نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس، گفت: عملکرد هوانیروز در شکست دشمنان به ویژه نابودی منافقین در عملیات مرصاد در کرمانشاه قابل تقدیر است.

 آیت‌الله مصطفی علما در دیدار امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در بیت امام جمعه، افزود: هوانیروز در هشت سال دفاع مقدس پشتیبان نیروهای مسلح و مانع محکمی برای تجاوز دشمن بود.

وی با بیان اینکه ما در جنگ تحمیلی فقط با یک کشور درگیر نبودیم بلکه با ۷۰،۶۰ کشور و ابرقدرت های شرق و غرب جهان می جنگیدیم، گفت: صدام فقط یک نوکر قدرت های جهان بود، اما از مردم و نیروهای مسلح ما شکست خورد.

آیت الله علما قدرت نیروهای مسلح و مردم را ناشی از قدرت اسلام دانست و تصریح کرد: به فرمایش امام راحل (ره) دشمنان در هشت سال دفاع مقدس از محتوای اسلامی انقلاب نوپای ما شکست خوردند زیرا این قدرت ایستادگی، مقاومت و بسیج زن و مرد و نیروهای مسلح ما از محتوای اسلام بود.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود، به نقش ارزنده ولی فقیه از ابتدای انقلاب تا امروز اشاره کرد و گفت: تاکنون تدابیر و موضع های صریح حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده، که کشور ما را در مقابل همه جنگ ها، توطئه ها و مسائل و مشکلات مراقبت و حفظ کرده است.

آیت الله علما همچنین با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با پوتین رییس جمهور روسیه و اردوغان رییس جمهور ترکیه، افزود: به اقرار خود خارجی ها، همه نقشه ها و توطئه های آنها با یک سخنرانی رهبری ایران خنثی و بر ملا می شود و این از قدرت دور اندیشی و تدابیر مقام معظم رهبری در حفظ کشور است.

وی در ادامه اقتدار ایران را در تنگه هرمز ناشی از اقتدار نیروهای مسلح و فرماندهی کل قوا دانست و گفت: امروز کشور ما آنچنان قدرتمند است که برای عبور از تنگه هرمز به اجازه ایران نیاز است و این در قبل از انقلاب اصلا نبود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در بخش پایانی صحبت های خود با تسلیت ایام محرم به همه ملت ایران همچنین درگذشتگان سیل در روز های اخیر در کشور آرزو کرد همه خدمتگزاری شایسته برای اسلام باشیم.

آیت الله علما افزود: به گفته شهید حاج قاسم سلیمانی ما ملت امام حسین (ع) هستیم و واقعا چنین است و برای تشریح این حرف به برگزاری جلسات متعدد نیاز داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه