English

محمد پهلوان:

شرایط کرونا شکننده و آمار در برخی از روزها افزایشی است

رییس کمیته اطلاع‌ رسانی کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی بیان کرد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در خراسان رضوی جان خود را از دست داده‌ اند و ۲۲۳ بیمار نیز به مراکز خدمات سلامت مراجعه کردند.

شرایط کرونا شکننده و آمار در برخی از روزها افزایشی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌ رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: وضعیت بیماری کووید- ۱۹ در استان در نوسان و شکننده است و دیروز تعداد بیماران سرپایی افزایشی بوده است.

پهلوان ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ های خراسان رضوی بستری شده‌ اند که این رقم در روز قبل از آن ۱۴۸ نفر بود و ۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت درمان هستند.

رییس کمیته اطلاع‌ رسانی کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی همچنین متذکر شد: هم‌ اکنون ۴۶۱ بیمار در بیمارستان‌ های خراسان رضوی بستری هستند که ۳۲۸ نفر از این تعداد مربوط به مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی اعلام کرد: تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای خراسان رضوی ۱۱۲ نفر می باشد که همه این تعداد در بخشهای آی.سی.یو بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت درمان هستند.

رییس کمیته اطلاع‌ رسانی کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی افزود: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در خراسان رضوی جان خود را از دست داده‌ اند و ۲۲۳ بیمار نیز به مراکز ۱۶ ساعته خدمات سلامت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کرده اند.

پهلوان اظهار کرد: در هفته جاری مشهد در وضعیت زرد قرار گرفت اما با توجه به شکننده بودن شرایط کرونا و افزایش آمار در برخی روزهای هفته جاری، شهروندان باید ضمن تزریق واکسن دز یادآور از حضور در اجتماعات و فضاهای سرپوشیده خودداری کنند و دستورالعمل‌ های بهداشتی را جدی بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه