English

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم:

پیشگیری از گناه مهم ترین هدف امر به معروف و نهی از منکر است

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم گفت: در اسلام امربه‌معروف و نهی از منکر برای پیشگیری از گناه و تخلف و فساد است.

پیشگیری از گناه مهم ترین هدف امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اصغر گرجی، امروز ۲۹ مردادماه در دیدار با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع دادگستری استان قم با ارائه گزارشی از برنامه‌های شکل گرفته عنوان کرد: در چند ماه اخیر توفیق خدمت در ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر را داشته‌ایم و این بار سنگین بر دوش ما قرار گرفت و با فضل الهی و یاری مؤمنین این مسئولیت را عهده‌دار شدیم و این نصرت الهی قدم به قدم قابل مشاهده بوده است

وی اضافه کرد: با توجه به دغدغه مندی حضرت عالی و بهره گیری از نظرات در انعقاد تفاهم نامه امیدواریم مشارکت خوبی بین معاونت پیشگیری و ستاد شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه تحقق فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در پیشگیری از آسیب‌ها و جرائم کارساز است بیان کرد: اهداف در ستاد و معاونت پیشگیری از نظر ماهیت یکی است و عناوین مختلفی دارند، چون راهکار اسلام امربه‌معروف و نهی از منکر برای پیشگیری از گناه و تخلف و فساد است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گرجی اظهار کرد: این تفاهم نامه می‌تواند به صورت رسمی در سطح استان شکل بگیرد و یا برش استانی در سطح ملی باشد، یکی از بندهای تفاهم نامه نیز معرفی یک نماینده از طرفین در جهت پیگیری مطالبات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه