English

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مطرح کرد؛

گسترش مدارس سما در گیلان/دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه نظام و ولایت است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به فعالیت مدارس سما در شهرهای رشت، انزلی، لاهیجان، آستارا، لنگرود و سیاهکل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال گسترش مدارس سما در شهر های دیگرگیلان است.

گسترش مدارس سما در گیلان/دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه نظام و ولایت است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمد دوستار رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در بیست و هفتمین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: در این هفته دستآوردهای دولت و نظام بیان می شود تا توجه مردم به افتخارات و فعالیت های  نظام جلب شود.

دوستار با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه نظام و ولایت است افزود: مجموعه سما یکی از معاونت های زیر مجموعه دانشگاه  است و در حوزه مدارس از پیش دبستان تا متوسطه و هنرستان فعالیت دارد.

وی با اشاره به فعالیت مدارس سما در شهرهای رشت، انزلی، لاهیجان، آستارا،  لنگرود و سیاهکل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال گسترش مدارس سما در شهر های دیگرگیلان است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان

رییس شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان با بیان اینکه  مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی با سایر مدارس غیر دولتی فرق دارد ادامه داد: هیچ شخص حقیقی و حقوقی در مدارس سما ذی نفع نیست و تمام در آمدهای مردمی حاصل شده مدارس سما صرف توسعه آموزشی و زیرساخت های مدارس می شود.

دوستار تصریح کرد: رویکرد مدارس سما مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و شورای نظارت و هماهنگی سما استان به عنوان بالاترین مرجع تصمیم سازی مدارس سما با مساعدت و همکاری آموزش و پرورش به سمت افق روشن در حرکت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه