English

لزوم واگذاری اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری برای پشتیبانی بافت فرسوده قم

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با بیان اینکه شهرداری به دنبال اقداماتی در حوزه بافت فرسوده است، گفت: برای حرکت در این زمینه نیازمند زمین‌های پشتیبان 32 و 48 هکتاری پردیسان هستیم.

لزوم واگذاری اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری برای پشتیبانی بافت فرسوده قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد رمضانی در دیدار مردمی مسئولین استانی و شهری در مساجد سطح استان که به مناسبت هفته دولت، در مسجد ابوالفضل(ع) خیابان امام موسی صدر برگزار شد، با اشاره به اینکه منطقه هفت هسته مرکزی و قلب شهر قم است، اظهار کرد: این منطقه به‌صورت خدماتی اقدام به زائرین حرم حضرت معصومه(س) عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرداری به دنبال اقداماتی در حوزه بافت فرسوده است، عنوان کرد: برای حرکت در این زمینه نیازمند زمین‌های پشتیبان ۳۲ و ۴۸ هکتاری پردیسان هستیم.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اینکه این زمین‌ها برای تملک بافت فرسوده استفاده می‌شوند، مطرح کرد: احیا و بهسازی میدان مطهری نیز از طریق همین زمین‌ها دنبال می‌شود و به‌زودی طرح مطالعاتی و بهسازی آن انجام می‌شود.

وی از احداث بوستان در کوچه ۴۷ محله خاکفرج خبر داد و گفت: این موضوع در طرح تفصیلی نیز دیده‌شده و در سال گذشته نیز مقداری از تملکات آن انجام شده است.

رمضانی با تأکید بر اینکه مخازن زباله در معابر خودشان آلودگی‌زا هستند، خاطرنشان کرد: وجود این مخازن موجب می‌شود عابرین و ساکنین محل در تمام ساعات شبانه‌روز زباله‌های خود را در آن‌ها قرار دهند و ماندگاری بالای آن در مخازن موجب آلودگی می‌شود.

وی ادامه داد: تله‌گذاری‌هایی نیز برای موش‌ها انجام شده ولی این مشکل به معضل امروز شهر قم تبدیل‌شده و نیازمند اقدامات جدی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه