English

رضایی:

افتتاح ۸۰۰ پروژه عمرانی در ۳۷ شهرستان فارس به صورت متوازن بود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: بیش از ۸۰۰‌ پروژه عمرانی در فارس در هفته دولت امسال و در همه ۳۷ شهرستان استان با توزیع متوازن افتتاح و به بهره‌برداری رسید که اغلب این طرح‌ها نیز در حوزه محرومیت‌زدایی بوده است.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در آیین افتتاح دبیرخانه ستاد و قرارگاه ساماندهی حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار در خانه محله دهپیاله شیراز با اشاره به هفته دولت و تکریم شهدای دولت ، گفت: مردم‌داری و ساده‌زیستی از ویژگی‌های همه شهداء بود و ما باید آن‌ها را الگو قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در شورای شهر سیاست‌گذاری انجام می‌شود ، گفت: اینکه شورای اسلامی شهر چه راهی را دنبال کنند حائز اهمیت است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس بیان کرد: شورای شهر باید در گام نخست برای رفع محرومیت برنامه‌ریزی کند و سپس به دنبال توانمندسازی برود که این توانمندسازی باید در حوزه وسیعی اعم از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شکل گیرد.
رضایی با تاکید بر لزوم مشارکت مردمی، گفت: بدون مشارکت مردم نمی‌توان موفق عمل کرد و همه دستگاه‌های دولتی موظف هستند که نقش خود را در بخش محروم و حاشیه‌ای ایفا کنند.
معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری فارس تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن ۱۰۰ هزار نفر در فارس خانه‌دار می‌شوند و با حل مشکل مسکن خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد.
رضایی ادامه داد: بیش از ۸۰۰‌ پروژه عمرانی در فارس در هفته دولت افتتاح شد و در هر ۳۷ شهرستان با توزیع متوازن پروژه به بهره‌برداری رسید که بیشتر پروژه‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی بود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه