English

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، از زحمات و ایثار سبزپوشان فراجا تقدیر کرد.

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به مجموعه فرماندهان و کارکنان شجاع فرماندهی انتظامی این استان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

هفته نیروی انتظامی، فرصت شایسته و مناسبی برای تبیین نقش کلیدی امنیت در جامعه و قدرشناسی از زحمات کسانی است که در کسوت پرافتخار پلیس و با تلاش شبانه روزی و مجاهدت خستگی ناپذیر خود، زمینه را برای برقراری نظم، امنیت و آرامش مردم و صیانت از حریم ارزش های اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی فراهم می کنند.

امروز امنیت مرزهای سراسر میهن عزیز ایران اسلامی و حتی امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، مدیون خون پاک شهیدانی است که برای اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم به زمین ریخته می‌شود.

بی شک نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها از سوی تک تک آحاد ملت نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این نیروی پرتوان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران فراجا، هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی محترم انتظامی استان اصفهان و کلیه کارکنان و دلاورمردان این نیروی خدوم که با مجاهدت شبانه روزی در راه تامین نظم و امنیت تلاش می کنند، تبریک عرض نموده و از خدمات ارزشمند، اخلاص و تعهد این عزیزان صمیمانه قدردانی می کنم.

کریم زارع

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه