English

فرمانده انتظامی خبر داد؛

قاتل فراری در شیراز دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فردی که ۲ نفر را به قتل رسانده و سه نفر را نیز مجروح کرده بود، در مخفیگاه خود در شیراز دستگیر شد.

قاتل فراری در شیراز دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس ، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در آخرین روز از تیرماه سال جاری در یکی از شهرستان‌های استان فارس، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که قاتل پس از درگیری متواری و به صورت کاملا حرفه‌ای خود را از دید پلیس مخفی کرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: روز چهارشنبه (۲۰ مهرماه) کارآگاهان زبده پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل ۴۳ ساله را در یکی از خیابان‌های شیراز شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سردار "حبیبی" با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل ۲ قبضه سلاح کلت و کلاش به همراه چهار تیغه خشاب و مهمات مربوطه، یک دستگاه دوربین چشمی و یک قبضه چاقو کشف شد، گفت: قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات ملکی عنوان کرد.

این مقام ارشد انتظامی فارس با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: پلیس با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می‌کند و شهروندان می‌توانند موارد مشکوک و یا مجرمانه را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه