English

نشست صمیمی و هم اندیشی شهردار نجف آباد با معتمدین منطقه ۵ امیر آباد

عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در یک هم‌اندیشی و نشست صمیمی به پیشنهادات و انتقادات و راهکارهای معتمدین منطقه ۵ نجف آباد «امیر آباد» گوش فرا داد.

نشست صمیمی و هم اندیشی شهردار نجف آباد با معتمدین منطقه ۵ امیر آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت: شهردار نجف آباد پس از حضور در میان پرسنل شهرداری پای صحبتهای تعدادی از معتمدین منطقه ۵ نشست و سپس به برنامه ملاقات مردمی پرداخت و طی آن به مشکلات و پرونده های تعدادی از اهالی امیرآباد رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرد.

مصطفی حیدری افزود: مطالبات معتمدین پیرامون آسفالت و زیرسازی، مشکلات صالح‌آباد، ساماندهی آرامستان، فاضلاب، ساخت و تکمیل فرهنگسرا و مسائل فرهنگی، پیاده روسازی، اصلاح ورودی های شهر و برخی از معابر، اجرای زیرگذر شمالی امیرآباد، ساماندهی جمعه بازار، ترافیک سطح شهر و معضلات پارک ها بود.

 در ادامه این جلسه شهردار نجف آباد پس از پاسخگویی به مطالبات معتمدین گفت علیرغم اینکه همواره به مرکز شهر به علت تردد زیاد تر، همیشه نگاه ویژه‌ای است لیکن دیدگاه ما نجف آباد بزرگ و دیدگاهی به مساوات است و از المان غرب تا بلوار الغدیر، همه را نجف آباد بزرگ می بینیم.

 عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد افزود: مطالبه گری عمل خوبی است چرا که راهکار می دهد و دلسوزانه برخورد می کند ولی طلبکاری خوب نیست. طلبکار فقط یک حرف تخریبی میزند و میرود حالا این حرف درست یا غلط، خودش هم نمی داند.

 شهردار نجف آباد از معتمدین و شهروندان خواست خودشان را شهروند شهر ببینند و نسبت به اتفاقات آن حساس باشند و کمک فکری و مشورتی مسئولین شهر باشند.

 وی ادامه داد:به علت وجود پروژه های نیمه تمام در سال جاری نتوانستیم پروژه جدیدی را تعریف کنیم ولی قطعاً در بودجه سال ۱۴۰۲ پروژه های جدیدی تعریف خواهیم کرد.

شهردار نجف آباد گفت: در گفت و گو با معتمدین و نخبگان شهر بیشتر مایلم شنونده باشم و به راهکارها و دلسوزی های معتمدین برای اداره بهتر شهر گوش فرا بدهم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه