English

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد؛

تبادل تجربیات حمل‌ونقلی شهرداری‌های اصفهان و مشهد

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان از تعامل و همکاری دوجانبه سازمان پایانه‌های مسافربری اصفهان و مشهد خبر داد.

تبادل تجربیات حمل‌ونقلی شهرداری‌های اصفهان و مشهد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالفضل قربانی در بازدید از پایانه امام رضا (ع) و سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، اظهار کرد: تعامل، همکاری دوجانبه و انتقال تجربیات بین سازمان پایانه‌های مسافربری دو کلان‌شهر اصفهان و مشهد برای نخستین‌بار در کشور در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به ورود حجم زیاد مسافر به مشهد که بالغ بر ۹۰ درصد آنها زائر حرم امام رضا (ع) هستند، بسیاری از خدمات به صورت ممتاز ارائه می‌شود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: وجود ایستگاه سوار و پارک‌سوار در شهر مشهد در واقع کمک به مدیریت حمل‌ونقل درون شهری و درون استانی است.

قربانی برگزاری جلسات مشترک میان سازمان پایانه‌های کلان شهرها برای به اشتراک گذاشتن تجربیات را پیشنهاد داد و خاطرنشان کرد: اقدام سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری‌های اصفهان و مشهد می‌تواند آغاز حرکت مشترک با سایر کلانشهرها باشد، در واقع این دو شهر می‌توانند میزبانی برگزاری جلسات ماهیانه در جهت انتقال تجربیات و برنامه‌ها را بر عهده بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه