English

استاندار مرکزی درگذشت رستم قاسمی را تسلیت گفت

استاندار مرکزی با صدور پیامی درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی دولت سیزدهم و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

استاندار مرکزی درگذشت رستم قاسمی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در این پیامی درگذشت فرزند برومند و پرتلاش ملت ایران و یادگار دوران دفاع مقدس سردار مهندس رستم قاسمی در ایام شهادت حضرت زهرا (س) را موجب تأسف و تأثر فراوان خواند.

 استاندار مرکزی در این پیام گفته‌ است: همکاری و دوستی در عرصه‌های مختلف با آن برادر انقلابی در بیش از بیست سال گذشته برای اینجانب همواره مایه افتخار بوده است.

مخلص الائمه در این پیام خاطرنشان کرده‌ است: بدون تردید مجاهدت‌های ایشان در طول سال‌های دفاع مقدس به عنوان رزمنده‌ای پرتلاش و پس از آن در عرصه پیشرفت و سازندگی کشور و پاسداری از آرمان‌های انقلابی و ملی و خدمت به نظام و رهبری در حوزه‌های ملی و بین‌المللی در یاد و حافظه مردم قدرشناس ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند.

وی این مصیبت را به مردم شریف ایران، خانواده و دوستداران و همرزمان آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و هم نشینی با یاران شهیدش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه