English

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان خبرداد ؛

آزاد سازی و اجرای طرح ۲ مسیر بلوار امیرکبیر به شهرک خاتم در کاشان

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان از آزاد سازی و اجرای طرح ۲ مسیر ۲۴ متری و ۳۶ متری بلوار امیرکبیر به شهرک خاتم انبیا مسکن مهر خبر داد.

آزاد سازی و اجرای طرح 2 مسیر بلوار امیرکبیر به شهرک خاتم در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، هادی اکبری در خصوص طرح بازگشایی مسیرهای دسترسی شهرک خاتم انبیاء و مسکن مهر بیان کرد: علی‌رغم وضعیت خاص منطقه به علت عبور از بافت موجود فین و محدوده های تاریخی و عدم دسترسی به بلوار امیرکبیر با هماهنگی ادارات ذیربط به ویژه میراث فرهنگی برابر پیشنهادات طرح تفصیلی ۲ مسیر ۲۴ متری و ۳۶ متری از بلوار امیرکبیر به شهرک خاتم مصوب و پس از طی مراحل قانونی مقرر شد شهرداری مراحل آزادسازی و اجرای طرح را آغاز نماید.

وی در خصوص طرح های شهرداری قمصر افزود: طرح مجتمع مسکونی شهرداری قمصر برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن با هدف رفع مشکلات مسکن جوانان به تعداد ۲۰۰ واحد مطرح و با ارتفاع ۴ طبقه روی پیلوت به تصویب رسید.

هادی اکبری در خصوص تشکیل این جلسه بیان داشت: در این جلسه از کمیته کار درخواست های تغییرکاربری طرح های مهم شهرستان که از شهرداری های کاشان، قمصر و جوشقان قالی ارائه شده بود مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان در خصوص طرح های شهرداری جوشقان قالی نیز بیان داشت: ۱۲ طرح تغییر کاربری املاک مردم از طرف شهرداری جوشقان قالی مطرح که ۱۰ مورد آن به تصویب رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه