English

حضور سرمایه گذاران و نمایندگان اتاق بازرگانی کشور پاکستان در گروه تعاونی پیشگامان

نماینده سرمایه گذاران و نمایندگان اتاق بازرگانی کشور پاکستان در مجموعه های مختلف حوزه های تولیدی، کشاورزی و لجستیک گروه تعاونی پیشگامان حضور یافتند و از نزدیک در جریان اقدامات و ظرفیت های این مجموعه قرار گرفتند.

حضور سرمایه گذاران و نمایندگان اتاق بازرگانی کشور پاکستان در گروه تعاونی پیشگامان

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، محمد توصیف زمان و جاوید صابر، اعضای اتاق بازرگانی پاکستان به همراه مجید محمدی، رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران و آقای صابر خلفی مدیر عامل و مشاور چند مجموعه دانش بنیان طی سفر یک روزه به شهر یزد از شرکتهای گروه تعاونی پیشگامان بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان ظرفیت های پیشگامان و همکاری های مشترک را مورد بررسی قرار دادند.

این بازدید ها شامل بندر خشک پیشگامان، شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان صنعت سبز (تولید کاغذ از سنگ) ، شرکت کنستانتره و آبمیوه پیشگامان و همچنین شرکت تعاونی تولیدی عصر ارتباطات پیشگامان بودند.

همچنین پس از بازدید های صورت گرفته، نشست‌های تخصصی به منظور بررسی زمینه‌های سرمایه گذاری و همکاری برگزار شد و به عنوان اولین گام جدی، شناسایی چند موضوع برای شروع همکاری در حوزه لجستیک، سردخانه و ظرفیت های میوه و فراورده های میوه ای و پیشنهاد پیش نویس توافق نامه مابین پیشگامان و طرف های پاکستان مورد بحث جدی طرفین بود.

شایان ذکر است نمایندگان اتاق بازرگانی پاکستان به منظور توسعه سرمایه گذاری و روابط اقتصادی از جمله در زمینه های مربوط به مناطق ویژه اقتصادی و توسعه روابط با شرکت های اتحادیه تخصصی پیشگامان، به استان یزد سفر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه