English

در طرح ذوالفقار۲ انجام شد؛

کشف ۳ هزار فشنگ جنگی در اصفهان / ۱۰ نفر متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح ذوالفقار2،مأموران انتظامی این فرماندهی موفق به کشف27 قبضه انواع سلاح گرم و بیش از3 هزار فشنگ جنگی شدند.

کشف 3 هزار فشنگ جنگی در اصفهان / 10 نفر متهم دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: طرح ذوالفقار2 با هدف ارتقاءامنیت اجتماعی  با بکار گیری توان حداکثری کارکنان این فرماندهی در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با هماهنگی مرجع قضائی انجام شد مأموران موفق شدند با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی تعداد10 قبضه سلاح جنگی،10قبضه سلاح شورشی و شکاری غیرمجاز ، 12 قبضه سلاح بادی غیرمجاز،163 تیغه انواع سلاح سرد و بیش از 3 هزار فشنگ جنگی کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این راستا تعداد10 نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: افرادی که با وارد کردن و نگهداری سلاح های غیر مجاز سعی در ناامن کردن جامعه دارند بدانند پلیس با تلاش و اقدامات شبانه روزی خود با قاطعیت با این افراد برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به مخلان امنیت و آرامش شهروندان را نخواهد داد و در این راه از مردم می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه