English

استاندار سابق کرمانشاه:

در مسیر مدیریتم بر کرمانشاه جز خدمت رسانی مردم به حرف هیچ کس گوش ندادم

استاندار سابق کرمانشاه گفت: در یازده ماه فعالیتم به عنوان مدیریت ارشد استان هیچ هدفی جز خدمت رسانی به مردم کرمانشاه نداشتم و در این مسیر به حرف هیچ کس گوش ندادم.

در مسیر مدیریتم بر کرمانشاه جز خدمت رسانی مردم به حرف هیچ کس گوش ندادم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم، استاندار سابق کرمانشاه در مراسم تودیعش با حضور وزیر کشور در خلاصه‌ای از فعالیت کاری خود در کرمانشاه به پایین کشیدن رتبه بیکاری استان از ۱۵/۴ به ۱۳/۶ خبر داد و ابراز داشت: در گام اول که مصادف با سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه توانستیم با رایزنی‌های تخصصی ۳۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای استان جذب کنیم.

امیری مقدم از راه اندازی کارگاه عملیات عمرانی در کرمانشاه برای اتمام پروژه های نیمه کاره استان و تبدیل شدن به یک پیشنهاد کشوری خبر داد و افزود: در قرارگاه اشتغال ملی در کرمانشاه توانستیم ۲۷۵ هزار میلیارد تومان طرح را مصوب کردیم که از این میزان ۱۲۰۰ میلیارد تومان به حوزه تسهیلات گردشگری استان اختصاص یافته است.

کسب رتبه ۳ کشوری در زمینه تسهیلات مشاغل خانگی، جلوگیری از خام فروشی محصولات معدنی استان، پیشرو بودن در حوزه طرحهای مسکن ملی، بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار اربعین، ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه، گازرسانی به مرز خسروی و ...از جمله مهمترین اقداماتی بود که استاندار اسبق کرمانشاه به آن اشاره داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه