English

۲۱۵ هزار نشاء گل فصلی انواع گل در گلخانه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری یزد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد خبر داد: در راستای خط مشی سازمان مبنی بر برنامه ریزی به منظور خودکفایی در زمینه تولید گل و گیاه، ۴۰ هزار سبد بنفشه در رنگ های مختلف، ۲۱۵ هزار نشاء گل فصلی و ۱۲۰ هزار گلدان انواع گل فصلی در گلخانه سازمان تولید و در فضای سبز شهر توزیع و کاشت شد.

 215 هزار نشاء گل فصلی انواع گل در گلخانه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد، محمد حسن منصوری زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با اشاره به نقش گلکاری در زیبایی فضای سبز و ایجاد نشاط و شادابی شهروندان، گفت: گلخانه سازمان تاکنون با آماده سازی بستر کاشت و تولید انواع گل های فصلی، نیاز سازمان را در تامین گل و گیاه مورد نظر در فصول متفاوت سال فراهم نموده که نشان از پتانسیل بالای این واحد می باشد.

وی افزود: با توجه به ضرورت عملیات گلکاری فصل پاییز به منظور زیباتر شدن چهره شهر برای استقبال از بهار، 40 هزار سبد بنفشه در رنگ های مختلف، 215000 نشاء انواع گل فصلی شامل میمون، مارگریت، قرنفل، شقایق، مینا چمنی و نیز تولید 120 هزار گلدان انواع گل فصلی گلدانی از جمله همیشه بهار، شب بو، مغربی، مارگریت، کروپسیس، شاه پسند و ... از تولیدات سازمان جهت کاشت در سطح فضای سبز مناطق پنج گانه توزیع گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه