English

واحدهای صنعتی قبل از مجوز حتما از نظر محیط زیستی بررسی شوند/ کشور در بسیاری از حوزه ها دارای رشد است

رئیس جمهور در سفر ۲ روزه خود به استان یزد در روز جمعه ۲۳ دی ماه با شرکت در شورای اداری استان یزد به برخی مشکلات اشاره و به موضوع محیط زیست و مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد.

واحدهای صنعتی قبل از مجوز حتما از نظر محیط زیستی بررسی شوند/ کشور در بسیاری از حوزه ها دارای رشد است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور در شورای اداری استان یزد در پی اعتراض مردم شهرستان اردکان به آلودگی هوا، با تاکید بر اینکه هر توسعه ای فرع بر محیط زیست است، گفت: آلودگی هوای برخی شهرها باید بررسی شود و در صورتی که راه حل وجود دارد حتما انجام شود علاوه بر آن روند اداری واحدهای صنعتی در حال مجوز باید با سرعت پیگیری شود و حتما قبل از مجوز از نظر محیط زیستی بررسی شوند.

حجت الاسلام رییسی درباره پیشرفت کشور، افزود: امروز کشور در بسیاری از حوزه ها در حال رشد است و اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند کشور در حال رشد است با اطلاع کامل گفتند و نباید این رشد متوقف شود. آلایندگی و محیط زیست

وی در ادامه بر اصلاح نظام بانکی و ناترازی ها در بازنشستگی،  نظام پولی و ... اشاره کرد و گفت: ناترازی در هر حوزه ای باید اصلاح شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی درباره منطقه آزاد اقتصادی یزد، با تاکید بر توجه به صنایع پایین دستی، بیان کرد: چندین سال است منطقه آزاد یزد تصویب شده و باید با وزیر اقتصاد برای رفع مشکلات هماهنگی شود.

 

لزوم رسیدگی به وضعیت مدارس شهرستان تفت

رییس جمهور در پاسخ به نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، درباره مدارس تفت، اظهارداشت: وضع مدارس باید سریع پیگیری شود به ویژه در جایی که خیران کمک کردند وظیفه دولت مضاعف است.

وی درباره مسکن مردم استان، گفت:  خیلی از شهرستان های استان یزد برای سخت مسکن ویلایی هیچ مشکلی ندارند و زمین لازم موجود است ولی در شهرها و استان هایی که امکان ساخت خانه ویلایی وجود ندارد به شکل آپارتمانی ساخته می شود.

رییس جمهور در پی دیدار با مردم شهرستان خاتم، عنوان کرد: برخی کشاورزان و باغداران به دلیل سرمازدگی و خشکسالی دچار خسارت شدند که باید پس از بازدید نسبت به استمهال وام ها آنها اقدام شود و به آنها مهلت داده شود.

وی با تاکید بر تعاون و مشارکت عمومی در امور، تصریح کرد: مشارکت مردمی کارها را بهتر و سهل تر می کند لذا دولت از همکاری بخش خصوصی و تعاونی ها استقبال می کند به ویژه اینکه مشارکت مردم در طرح های نیمه تمام لازمه اتمام این طرح ها است.

رییس دولت سیزدهم در شورای اداری استان یزد بر به کار گیری افراد تحول خواه در سیستم اداری تاکید کرد و گفت: ایجاد مشکل در کار مردم به واسطه انجام ندادن به موقع مسئولیت از نگاه ما مردود است و نباید چنین افرادی در سیستم اداری مشغول به کار شوند حتی اگر از پیشکسوتان باشند چرا که احترام به حقوق مردم برای مهم تر است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه