English

افتتاح نمایشگاه تخصصی محصولات دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم هرمزگان

نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری هرمزگان با حضور جمعی از مسئولین استان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه تخصصی محصولات دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در حاشیه آئین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری هرمزگان گفت: در این نمایشگاه بیش از ۷۰ شرکت و دانشگاه شرکت کرده‌اند تا ضمن معرفی محصول شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور هرمزگان بتوانند پیوند نزدیکی برقرار کنند.

وی افزود: برخی از این شرکت ها به عنوان تنها تولید کننده برخی محصولات در کشور هستند و تولیدات آن‌ها کشور را از واردات برخی محصولات بی‌نیاز کرده است.

قاسمی هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی بخش دولت و دانشگاه با توانمندی های شرکت های دانش بنیان عنوان کرد و افزود: علاوه بر این، برپایی این نمایشگاه منجر به تعامل هرچه بیشتر با شرکت های دانش بنیان جهت رفع نیازهای استان و رفع نیاز شرکت های مورد تقاضا است.

وی از طراحی سه پنل تخصصی و دو کارگاه آموزشی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و افزود: در این پنل های تخصصی و کارگاه های آموزشی کارشناسان دستگاه های مختلف پاسخگوی نیاز و مطالبات شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور خواهند بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: بهره‌برداری مناسب از ظرفیت شرکت های دانش بنیان می‌تواند نقش موثری در رونق اقتصاد استان داشته باشد و امیدواریم امسال که به نام سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده بتوانیم شاهد انسجام لازم و همگرایی میان بخش های مختلف برای بهره برداری از ظرفیت این شرکت ها در استان باشیم.

گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور و اکوسیستم نوآوری هرمزگان از 24 الی 28 دی‌ماه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ ظهر و بعدازظهر ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه های بین المللی بندرعباس برپا خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه