English

با حضور مشاور اجرایی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران:

نخستین مرکز ثابت خونگیری در بابلسر راه اندازی شد

نخستین مرکز ثابت خونگیری در بابلسر راه اندازی و ساخت پایگاه انتقال خون در زمین اهدایی خیران این شهرستان آغاز شد.

نخستین مرکز ثابت خونگیری در بابلسر راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، نخستین مرکز ثابت خونگیری در شهرستان بابلسر با پیگیری نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور و مسئولان استانی ساخت پایگاه انتقال خون در زمین 510 متر مربعی اهدایی خانواده نیکوکار مرحوم نجفی و رمضانی در بهترین نقطه بابلسر آغاز شد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس، انتقال خون را یک دستگاه بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: با توقف یک روز فعالیت انتقال خون، بیمارستان‌ها تعطیل و فعالیتها در بخش جراحی لغو می‌شود.

دکتر باقرزاده با بیان اینکه اهدای خون جلوه‌ای از ایثار، از خودگذشتگی و نوعدوستی است، مردم بابلسر را به شرکت در این کار خیر و معنوی دعوت کرد.

مشاور اجرایی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران نیز از تلاش دکتر باقرزاده، مدیرکل انتقال خون استان و خیران شهرستان در ساخت این مرکز و تلاش‌های بی وقفه پرسنل انتقال خون سراسر کشور در همه گیری کرونا قدردانی کرد و گفت: زمانی که کرونا بود و تمام افراد کم و بیش می‌توانستند دورکاری بروند، پرسنل خدوم انتقال خون در خط مقدم قرار گرفتند و کمک کردند.

دکتر قاسمی بیان داشت: هر یک واحد خونی که از اهداکننده دریافت می شود پس از تبدیل آن به فرآورده‌های مختلف مانند گلبول قرمز متراکم، پلاکت و پلاسما و کرایو می‌تواند جان چند بیمار را نجات دهد و به آن‌ها زندگی ببخشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه