English

مهرداد حسن زاده عنوان کرد؛

سه شنبه و چهارشنبه هرمزگان بارانی خواهد بود/ مردم از تردد و مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از ورود سامانه بارشی جدید به استان و صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبرداد.

سه شنبه و چهارشنبه هرمزگان بارانی خواهد بود/ مردم از تردد و مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در هرمزگان با ورود یک سامانه پر فشار بارشی به استان خبرداد. 

وی گفت: بر اساس مدل‌های هواشناسی و پیش‌بینی سازمان هواشناسی یک سامانه بارشی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان هرمزگان فعالیت خواهد کرد که احتمال می‌رود مناطق غربی و شمالی و شرقی استان بیشترین تاثیر را از این بارندگی‌ها داشته باشند. 

حسن زاده تصریح کرد: باتوجه به اینکه سازمان هواشناسی کشور برای استان‌های همجوار بوشهر، کرمان و فارس پیش بینی بارش‌های سنگین کرده است و احتمال ورود سیلاب از این استان‌ها به هرمزگان وجود دارد توصیه می‌شود مردم از تردد در جوار رودخانه‌های فصلی و مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند. 

وی ادامه داد: در مدت یاد شده تمام ارگان‌های خدماتی و امدادرسان استان نیز در آمادگی کامل هستند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی سریعا اقدامات لازم را انجام دهند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار داشت: از اواخر وقت امروز دوشنبه 26 دی ماه، این سامانه بارشی از غرب استان وارد خواهد شد و تا ساعات ظهر روز چهارشنبه 28 دی ماه در استان فعالیت خواهد داشت و به تدریج کلیه مناطق استان را دربر خواهد گرفت. 

حسن زاده افزود: این سامانه سبب رگبار باران، رعدوبرق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد خواهد شد، شدت بارش های این سامانه بارشی طی روز سه شنبه در برخی مناطق و جزایر غربی و مناطق شمالی استان پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه