English

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

۱۵۱ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین جابه‌جا شدند

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در ماه گذشته ۱۵۰هزار و ۹۹۸ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای مسافر این استان جابه جا شدند.

۱۵۱ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین جابه‌جا شدند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، احسان شهبازی رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: از این تعداد مسافر ۵۷هزار و ۴۹۵ تن در داخل استان و ۹۳هزار و ۵۰۳ تن از آنها به خارج از استان جابه جا شده اند.

وی با اشاره به صدور ۱۰ فقره کارت هوشمند جدید برای رانندگان و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در ماه گذشته اضافه کرد:کارت هوشمند به عنوان مدرک شناسایی رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای امکان شناسایی دقیق رانندگان و تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال را فراهم کرده و به ایجاد گردش کار و جلوگیری از صدور کارت‌های هوشمند رانندگان کمک می‌کند.

شهبازی از صدور ۱۶هزار و ۹۵۵ صورت وضعیت برای ناوگان حمل و نقل مسافر طی دی ماه خبر داد و گفت:در صورتی که رانندگان بدون داشتن صورت وضعیت مسافربری نسبت به جابه‌جایی مسافر اقدام کنند و یا مسافر همراه آنان با مشخصات مسافرانی که در صورت وضعیت قید شده است مطابقت نداشته باشد عمل آنان تخلف بوده و با آن برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت:طی این مدت از ۹۳ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان از نظر رعایت موارد ایمنی مانند به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و مدارک حمل و نقل و صورت وضعیت بازدید شده است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:مردم و مسافران هم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی مراتب را با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای در میان بگذارند تا در کمیسیون های مربوط ماده ۱۱و ۱۲ رسیدگی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه