English

بسته خبری المپیاد ورزشی محلات، بوم گردی انقلاب و جشنواره کالا بوم سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد

سه خبر از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد درباره المپیاد ورزشی محلات، بوم گردی انقلاب و جشنواره کالا بوم را در این بسته خبری دنبال کنید.

بسته خبری المپیاد ورزشی محلات، بوم گردی انقلاب و جشنواره کالا بوم سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، شورای هماهنگی المپیاد ورزشی محلات یزد نام نفرات برگزیده خود را برای حمل مشعل دهمین دوره از المپیاد ورزش محلات شهر میراث جهانی یزد و قرائت سوگندنامه ی داوران و ورزشکاران مشخص کرد.

در نشست شورای هماهنگی المپیاد ورزش محلات که با حضور  پورسلمانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، دهقان معاون توسعه ورزش بانوان و محمد رضا ربانی معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، مشعل داران و قرائت کنندگان سوگند نامه داوران و ورزشکاران دهمین المپیاد ورزش محلات شهر میراث جهانی مشخص شدند.

 در این نشست مقرر شد حمل مشعل توسط «یوسف قرشی» ورزشکار هئیت اسکواش آغاز و در ادامه ی راه مشعل  به دستان «مهدیه خاکباز» از ورزشکاران و جانبازان معلول در تیم بسکتبال با ویلچر سپرده شده و در نهایت مشعل دهمین المپیاد ورزش محلات توسط «سحر کرجی» مربی تیم ملی کاراته از هیئت کاراته استان روشن شود.

 در این نشست همچنین «محمد جعفرپور» داور بین المللی هیئت پهلوانی و زورخانه ای به عنوان قرائت کننده سوگند داوران و «مصطفی صابری» از ورزشکاران هیئت بدنسازی و پرورش اندام به عنوان قرائت کننده سوگند ورزشکاران نیز معرفی شدند.

 لازم به ذکر است،مراسم افتتاحیه دهمین المپیاد ورزش محلات شهر میراث جهانی یزد در روز چهارشنبه 12 بهمن ماه به میمنت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن ورزشی وحدت با حضور هیئت های ورزشی و جمعی از مسئولین برگزار خواهد شد.

المپیاد

طرح بوم گردی انقلاب در یزد

طرح بوم گردی انقلاب،یکی از طرح های رویداد فجر ۱۴۰۱ برای گروه های مختلف دانش آموز در سطح شهر اجرا می شود.

باتوجه به فرارسیدن ایام الله دهه فجر، طرح بوم گردی انقلاب برای دومین سال  با هدف آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان با وقایع دوران انقلاب با ذکر خاطرات شاهدان عینی از ۱۲  تا ۲۲ بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهر اجرا خواهد شد.

بنا بر برنامه ریزی انجام شده قرار است ۱٠٠٠ نفر در این طرح حضور یابند و شرکت کنندگان از میدان شهید بهشتی به سمت میدان امیرچقماق و سپس به سمت مسجد روضه محمدیه (حظیره) حرکت می کنند و در این مکان ها راویان به بیان خاطرات و مشاهدات خود خواهند پرداخت.

گفتنی است این برنامه توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و با مشارکت هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره کالا بوم تمدید شد

متقاضیان می توانند آثار خود را تا، تاریخ ۲۵ بهمن ماه به سایت جشنواره کالا بوم ارسال کنند‌.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، با توجه به استقبال خوب و درخواست زیاد علاقه مندان مهلت ارسال آثار به جشنواره کالا بوم تا ۲۵ بهمن ماه تمدید شد.

جشنواره کالا بوم با هدف رونق بخشی به صنایع دستی،حمایت از تولیدات و صنایع داخلی در دوبخش آروانه و نفیس با محوریت طراحی کالای هویت بخش و با حفظ اصالت  بومی در یزد درحال برگزاری است.

علاقه مندان میتوانند تا زمان اعلام شده آثار خود را به نشانی callaboom.ir ارسال نمایند.

اختتامیه این جشنواره به همراه اعلام نتایج در ۴ اسفندماه برگزار خواهد شد که به  برگزیدگان علاوه بر دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی اهدا می شود.

گفتنی است جشنواره کالا بوم به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و با مشارکت معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد در حال برگزاری می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه