English

استاندار اصفهان:

زمینه‌سازی بازگشت معتادین متجاهر به‌ جامعه ضروری است

استاندار اصفهان گفت: زمینه‌سازی برای بازگشت معتادان درمان یافته به جامعه امری ضروری است.

زمینه‌سازی بازگشت معتادین متجاهر به‌ جامعه ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در آیین بهره‌برداری از مرکز جامع توانمندسازی استان اصفهان گفت: تا امروز علی‌رغم همه تلاش‌ها، بخشی از فعالیت‌ها در جمهوری اسلامی نواقصی داشته چنانچه به‌تعبیر رهبر معظم انقلاب چنانکه باید به موضوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر نپرداخته‌ایم.

وی با بیان اینکه اقدامات سلبی در حوزه مبارزه با اعتیاد همواره انجام شده اما جنبه فرهنگی و اجتماعی آن مغفول مانده است، افزود:اگر مرکز توانمندسازی در زمینه اجتماعی و فرهنگی فعالیت کند، می‌تواند اثرگذار باشد اما اگر تنها به جمع‌آوری معتادین زمینه برگشت افراد پس از درمان و آموزش به جامعه فراهم‌ شود که این نیازمند مشارکت همه نهادهای ذیربط است.

قابلیت الگوسازی مرکز توانمندسازی اصفهان برای سایر استان‌ها

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در امور فرهنگی و پیشگیری، توسعه مشارکت‌های مردمی و درمان در آیین بهره‌برداری از مرکز جامع توانمندسازی استان اصفهان گفت:راه‌اندازی مرکز توانمندسازی در سطح کشور بی‌نظیر است و می‌تواند به‌عنوان الگویی برای سایر استان‌ها و جامعه جهانی ارائه شود.

علیرضا کاظمی افزود: پذیرش مسئولیت و میدان‌داری ازسوی سپاه پاسداران در این زمینه قابل تقدیر است و سپاه و بسیج همواره در پذیرفتن مسئولیت‌های دشوار در کشور پیشقدم بوده‌اند.

وی بیان داشت: ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور متعهد می‌شود که حمایت خود را شامل مرکز توانمندسازی استان اصفهان کند تا شاهد تحقق وعده‌های داده شده باشیم.

افتتا ح4

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه