English

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

اصفهان میزبان رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران شد

مخابرات منطقه اصفهان در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، میزبان رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و جمعی از مسىئولین عالی رتبه این مجموعه شد.

اصفهان میزبان رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران به همراه دهناد نایب رئیس شرکت، دکتر فرقانی مشاور هیئت مدیره و مهندس شکوری معاون راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران با حضور در جلسه شورای معاونین مخابرات منطقه اصفهان از نزدیک در جریان روند عملکرد این منطقه مخابراتی قرار گرفتند و به تحلیل و بررسی مسائل جاری و آینده این مجموعه پرداختند.

اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در ابتدای این جلسه، ضمن عرض خوش آمد گویی به مهمانان و تبریک ایام الله دهه فجر، گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطی استان ارائه کرد و به تبیین مسائل و مشکلات پیش روی توسعه زیرساخت های مخابراتی استان پرداخت.

 مباحث مربوط به توسعه، مسائل فنی، مشکلات مالی، چارت پیشنهادی مخابرات ایران و موضوعات نیروی انسانی، نحوه انجام امور در منطقه و ستاد، تفویض اختیارات به استان، تبیین استراتژی و راهبردهای منطقه و مشکلات موجود در حوزه های کاری مختلف از جمله مباحثی بود که در این جلسه توسط معاونین و مدیران مخابرات منطقه اصفهان ارائه شد.

گفتنی است، دکتر محمود زاده نیز در این جلسه ضمن استماع موضوعات و مسائل هریک از حوزه ها به سوالات و دغدغه های مطروحه پاسخ داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه