English

بانکداری غیر حضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گامی نو در ارائه خدمات غیر حضوری

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۲۵ درصد وام‌ها در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به صورت غیر حضوری و صرفاً از طریق سامانه‌های اعتبارسنجی و بدون ضامن پرداخت می‌شود که این کار گامی نو در ارائه خدمات غیر حضوری است.

بانکداری غیر حضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گامی نو در ارائه خدمات غیر حضوری

امیر حسینی مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد در گفت و گو با خبرگزاری موج یزد درباره بانک بدون کاغذ و برنامه های این در جهت خدمات غیر حضوری بیان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با پیشتاز بودن در ارائه برخی خدمات الکترونیکی برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور، گامی مهم در تسریع فرآیند ارائه خدمت به مشتریان خود و همچنین کمک به حفظ محیط زیست از طریق کاهش مصرف کاغذ و حذف مراجعات غیرضروری مشتریان به شعب برداشته است.

وی افزود: این بانک برای نخستین بار خدمات افتتاح حساب، محاسبه معدل حساب و درخواست وام را به‌صورت آنلاین در سامانه پیشخوان مجازی  و از طریق همراه‌بانک ارائه کرده است.

بانک مهر

حسینی تصریح کرد: احراز هویت سجام که یکی از مراحل مورد نیاز برای ورود به بورس است، برای نخستین بار از سوی بانک مهر ایران به‌صورت غیرحضوری ارائه شده است.

وی در خصوص کیوبانک یا سوپر اپلیکشن مالی بانک گفت: در نظر داریم تا یک ماه آینده در چارچوب طراحی نئوبانکی با نام کیوبانک، ابعاد زندگی مردم را با استفاده از هوش مصنوعی به سمت قرض‌الحسنه سوق دهیم؛ به‌طوری که مردم برای خرید بیمه‌نامه، رفتن به سفر و سایر خدمات از این پدیده بانکداری دیجیتال استفاده کنند.

حسینی بیان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۲۵ درصد وام‌ها در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به صورت غیر حضوری و صرفاً از طریق سامانه‌های اعتبارسنجی و بدون ضامن پرداخت می‌شود که این کار گامی نو در ارائه خدمات غیر حضوری است.

بانک مهر

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه