English

مدیر زائرسرای قمی‌ها:

جشن بزرگ مبعث زائرسرای قمی‌ها در مشهد برگزار می‌شود

مدیر مجتمع فرهنگی رفاهی حسینیه و زائرسرای قمی‌ها گفت: جشن بزرگ مبعث رسول اکرم(ص) ۲۸ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی رفاهی حسینیه و زائر سرای قمی‌ها در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

جشن بزرگ مبعث زائرسرای قمی‌ها در مشهد برگزار می‌شود

سید محمدصادق تکیه‌ای در گفت‌وگو با خبرگزاری موج در قم با اشاره به جشن بزرگ مبعث گفت: کلنگ حسینیه قمی‌ها در سال ۷۶ توسط آیت الله العظمی فاضل لنکرانی همزمان با سالروز مبعث رسول اکرم(ص) به زمین زده شد و هر سال به یاد این روز، جشن بزرگ مبعث با حضور سخنران و مداح کشوری برگزار می‌شود تا خاطره آن روز زنده نگه داشته شود.

مدیر مجتمع فرهنگی رفاهی حسینیه و زائرسرای قمی‌ها ادامه داد: امسال هم همزمان با شب مبعث، جشن بزرگی از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹ و با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کل کشور و با مداحی ذاکر اهل بیت، حاج ابراهیم قانع خواهد بود.

این مسئول بیان کرد: حسینیه و زائرسرای قمی‌ها با پذیرش سالانه ۱۱۵ هزار نفر شب، به صورت رایگان و غیردرآمدی توفیق خدمت به زائران علی ابن موسی الرضا(ع) را  دارد.

وی خاطر نشان کرد: زائران علی ابن موسی الرضا(ع) و ساکنین شهر مشهد می‌توانند برای حضور در این جشن بزرگ دینی روز جمعه (۲۸ بهمن ماه) و همزمان با شب مبعث به مشهد مقدس خیابان خسروی نو، کوچه بازار سرشور، سرشور ۳۷ مراجعه کنند، مسیر ماشین رو هم خیابان آخوند خراسانی(گنبد سبز) انتهای کوچه ۲۴، سمت چپ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه