English

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن مبعث خاتم الانبیاء

مبعث؛ یادآور واقعه عظیم عالم خلقت و آغاز رسالت بزرگ خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) است، این آغاز نورانی سراسر رحمت و هدایت و سعادت برای بشریت در طول تاریخ بوده و تا ابد نیز خواهد بود.

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن مبعث خاتم الانبیاء

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) پیام تبریکی منتشر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مبعث یادآور واقعه عظیم عالم خلقت و آغاز رسالت بزرگ خاتم پیامبران حضرت محمد ( صلی الله علیه و آله و سلم ) است. این آغاز نورانی سراسر رحمت و هدایت و سعادت برای بشریت در طول تاریخ بوده و تا ابد نیز خواهد بود.

بعثت پیامبر(ص) به عنوان خاتم الانبیا عالی ترین موهبتی است که پروردگار عالمیان به بشر ارزانی داشته تا از رهاورد آن، جان‌ها از پلیدی شرک و بت پرستی زدوده شود و با تربیت نفوس در پرتو تعالیم کتاب آسمانی و معارف دینی، قسط و عدل در جامعه انسانی حکم فرما شود و آدمی بر فراز آسمان عبودیت و کمال نائل آید و بدین ترتیب حجت بر همه افراد بشر از مومن و کافر تمام شود.

مبعث حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) در ۴۰ سالگی ایشان رخ داد و در شبی فرشته وحی به یکباره بر او نازل شد، با این پیام: «بِسْمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیم، اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ، خَلَقَ الْإِنْسَانَ مِنْ عَلَقٍ، اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ، الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ، عَلَّمَ الْإِنْسَانَ مَا لَمْ یَعْلَمْ» بخوان به نام پررودگارت که آفرید. او انسان را از خون بسته. بخوان به نام پروردگارت که گرامی‌تر و بزرگ‌تر است. خدایی که نوشتن آفرید. به انسان آموخت آنچه را که نمی‌دانست.

اینجانب فرارسیدن عید سعید و بزرگ مبعث، یادآور تجلی نور الهی بر وجود منور سید کائنات، حضرت محمد مصطفی(ص) را به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت تبریک عرض می کنم.

امید آنکه بتوانیم در صراط نورانی نبوی و در راستای پیام جاویدان رسالت خدمتگزاری راستین برای ولی نعمتان باشیم و با خدمت هر چه بیشتر، صاحب شریعت را از خود راضی کنیم.

کریم زارع

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه