English

با افزایش شمار بستری شدگان صورت گرفت؛

بازگشت کرونا به مازندران در آستانه سال نو

با افزایش شمار بستری شدگان بیماران کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی، بار دیگر کرونا، آن هم در آستانه سال نو به مازندران بازگشت.

بازگشت کرونا به مازندران در آستانه سال نو

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، 10 بیمار تازه مبتلا به کرونا؛ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند که این تعداد 4 نفر بیشتر از دیروز است.

همچنین در 24 ساعت گذشته 4 بیمار مبتلا به کووید 19 با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند.

هم اکنون 46 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند که از این تعداد 7 بیمار مبتلا در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید19 شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل ثبت نشده است.

 

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: بستری 5 بیمار در بخش آی سی یو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در 24 ساعت گذشته 3 بیمار جدید مشکوک به کووید19 در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و در این مدت یک نفر از بیمارستان ترخیص شد.

دکتر فرهاد غلامی افزود: 5 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی تصریح کرد: اکنون 32 بیمار مبتلا به کووید19 در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان داشت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید19 شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران ثبت نشده است.

وی بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تأکید کرد.

 

دانشگاه علوم پزشکی بابل: بستری 7 بیمار جدید کرونایی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز گفت: در 24 ساعت گذشته 7 بیمار جدید در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و در این مدت 3 بیمار هم ترخیص شدند.

دکتر سیدعلی مظفرپور افزود: در حال حاضر 14 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

وی با بیان اینکه اکنون 2 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید19 شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه