English

اجرای پویش اهدای خون، اهدای زندگی، هدیه آسمانی در ماه رمضان در یزد

پویش اهدای خون، اهدای زندگی، هدیه آسمانی در ماه مبارک رمضان در یزد با همت اداره کل تبلیغات اسلامی و روحانیون در استان یزد برگزار می شود.

اجرای پویش اهدای خون، اهدای زندگی، هدیه آسمانی در ماه رمضان در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون یزد، در جلسه ای  که با حضور حجت الاسلام دادآفرین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد و حجه الاسلام کارگر راهیار استانی سازمان تبلیغات استان  و  دکتر آقایی مدیر کل انتقال خون استان و  حجه الاسلام میر حسینی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در انتقال خون و مسوول شورای فرهنگی این اداره کل برگزار شد ابعاد اجرای پویش اهدای خون، اهدای زندگی، هدیه آسمانی بررسی شد.

مدیر کل انتقال خون استان یزد گفت: در این جلسه مقرر شد در ماه مبارک رمضان این پویش  با استفاده از توان روحانیون و امامان جماعت مساجد برگزار شود.

وی اضافه کرد: تولید بسته آموزشی و  فرهنگی و بسته خطابه و سخنرانی  با موضوع اهدای خون، برگزاری دوره های سبک زندگی سالم اسلامی-ایرانی در مساجد با کمک اداره کل انتقال خون و تبلیغات  اسلامی استان در ماه مبارک رمضان از جمله برنامه های این پویش ذکر شده است.

دکتر آقایی توضیح داد: شرکت مردم با استفاده از توان مساجد در اهدای خون به نحوی که هر شب یکی از مساجد شهرستان بانی حضور مردم گردد.

وی در ادامه اشاره کرد: ایجاد شورای مردم یاری اهدای خون در مساجد منتخب با کمک مردم محلات و امامان جماعت مساجد، برگزاری دوره ها و اردو های آموزشی و فرهنگی با موضوع اهدای خون و سبک زندگی اسلامی -ایرانی، برگزاری مسابقات فرهنگی مذهبی با رویکرد ایثار و اهدای خون در مساجد، برگزاری جلسات ویژه امامان جماعت و سخنرانان با موضوع ابعادفرهنگی ،اجتماعی ،معنوی و سلامتی اهدای خون، تجلیل از اهداکنندگان مستمر  خون و جوانان و بانوان اهدای کننده خون در محلات و در مساجد از جمله برنامه های دیگر این پویش می باشد.

در پایان مقرر گردید در سی شب ماه مبارک، سی مسجد بانی اهدای خون مردمی در محلات شوند که با حضور مردم محلات در مراکز اهدای خون و در مواردی با اعزام تیم سیار اهدای خون انجام پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه