English

توزیع بیش از ۳۰۰۰ دستگاه لوازم ضروری منزل بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان یزد

کمیته امداد استان یزد با مشارکت خیران و نیکوکاران، ۳۷۵۰ دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش ۲۲ میلیارد تومان تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت توزیع کرد.

توزیع بیش از ۳۰۰۰ دستگاه لوازم ضروری منزل بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه این نهاد در تلاش است لوازم ضروری زندگی را برای آسایش مددجویان تحت حمایت فراهم کند گفت: کمیته امداد استان یزد در سال ۱۴۰۱، با مشارکت خیران و نیکوکاران ۳۷۵۰ دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش ۲۲میلیارد تومان تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت توزیع کرد.

وی افزود: لوازم تهیه شده شامل یخچال، فرش، آبگرمکن، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، کولر و بخاری بود که بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

شجاعان یادآور شد: کمیته امداد یزد در سال ۱۴۰۱ نسبت به پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه ۴۴۰ نوعروس، زنان ازدواج مجدد تحت حمایت، زوج‌های نیازمند و هدیه ازدواج پسران تحت حمایت به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات نیز اقدام کرده است.

وی بابیان اینکه این نهاد زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج نیازمندان را فراهم کرده است گفت: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری در سطح استان با تعیین نیت خاص برای ازدواج مددجویان تحت حمایت، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب طرح "کوثر" به این نهاد اهدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه