English

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

باند قاچاق ۲ هزار میلیارد تومانی ارز در مازندران منهدم شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از انهدام باند حرفه ای قاچاق ارز در استان خبر داد.

باند قاچاق ۲ هزار میلیارد تومانی ارز در مازندران منهدم شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در جلسه کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز مازندران با حضور رؤسای کمیته های مربوطه و حضور وبیناری فرمانداران استان در این جلسه، اظهار داشت: اعضای این باند ۱۸ نفره در روزهای گذشته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرهای آمل و بابل به دام افتادند.

وی با اشاره به تلاش مؤثر تلاشگران اداره کل اطلاعات مازندران در زمینه مقابله با باندهای سازمان یافته قاچاق، ادامه داد: با تلاش ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) در روزهای گذشته یک شبکه شرط بندی و قمار با حجم کلاهبرداری ۵۰۰ میلیارد تومانی هم در مازندران متلاشی شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران یادآورشد: امسال ۳۳۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در مازندران کشف و ضبط شد که منابع حاصل از فروش این کالاها به خزانه دولت رفت.

وی با اشاره به مشکل قاچاق چوب در مازندران از طرح ویژه تشدید برخورد با قاچاقچیان چوب در این استان خبر داد و افزود: با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق چوب در مازندران ،امنیت قاچاقچیان محصولات جنگلی در این استان برهم خواهد خورد.

سلگی با اشاره به سیاست اقتصادی منسجم دولت که موجب کاهش قاچاق در حوزه آرد و نان و فرآورده های غذایی شد؛ تصریح کرد: با تقویت نظارتهای قانونی و تمرکز بر حوزه پیشگیری فعالیت های کنترلی در این بخش تشدید خواهد شد.

وی با بیان اینکه تشدید مبارزه با قاچاق، موجب رونق تولید و پویایی اقتصاد خواهد شد، گفت: با تلاش های دستگاههای مسئول مدت زمان رسیدگی به پرونده های تعزیرات در مازندران به ۱۴ روز کاهش یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه