English

پیش‌بینی تاکسی برای مبادی ورودی، پایانه‌های مسافربری و راه‌آهن

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، از آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی برای خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی و ماه مبارک رمضان خبر داد.

پیش‌بینی تاکسی برای مبادی ورودی، پایانه‌های مسافربری و راه‌آهن

به گزارش خبرگزاری موج قم، قاسم طالبی سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، با اشاره به خدمات ارائه‌شده به‌ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی از چند روز مانده به سال جدید، اقدامات خود را آغاز کرد، در این راستا با توجه به برنامه 5 شنبه پایان سال، در جهت تردد همشهریان به آرامستان‌های قم، تمهیداتی اندیشیده شد.

وی با بیان رضایت نسبی از سوی شهروندان در ارائه خدمات تاکسیرانی افزود: همچنین در ساعات پایانی سال و ازدحام در هسته مرکزی شهر نسبت به جابه‌جایی مسافران اقدامات لازم به‌خصوص در لحظات سال تحویل و حضور گسترده زائران و مسافران در حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران نیز صورت گرفت.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: حضور تاکسی در مبادی ورودی شهر و دپوی تاکسی در جهت خدمت به زائران و مسافران به‌ویژه در میدان شهدای 72 تن و پایانه امیرکبیر در عوارضی قم-کاشان و سه‌راهی خرمشهر و آماده‌باش شبکه‌های بی‌سیم به‌صورت شبانه‌روزی و استقرار تاکسی در ایستگاه راه‌آهن محمدیه و ایستگاه مرکزی نسبت به جابه‌جایی مسافرین بخشی از این خدمات است.

وی در مورد نظارت و کنترل فعالیت تاکسی‌ها نیز ابراز کرد: این مرکز در خیابان موسی صدر جهت رسیدگی به مشکلات و انتقادات به‌صورت 24 ساعته فعال است و همچنین تیم بازرسی به‌صورت شبانه‌روزی در هسته مرکزی شهر مستقر هستند.

طالبی با بیان اینکه چنانچه نظافت و یا عدم نظافت و یا هر نوع مساله‌ای از فعالیت تاکسی‌ها گزارش شود، تذکرات لازم ارائه خواهد شد، عنوان کرد: از طرفی سازمان تاکسیرانی نیز کلاس‌های آموزشی در زمینه فرهنگ‌سازی و آداب‌ورسوم و مدیریت خشم ویژه رانندگان تاکسی برگزار کرده است.

به گفته وی، این آموزش‌ها در سال 1402 نیز استمرار خواهد داشت تا فضای خوبی میان رانندگان عزیز و شهروندان در جهت خدمت‌رسانی برقرار شود و این ارتباط صمیمی بیش از گذشته به وجود آید.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، بسیاری از مسافران جهت جابه‌جایی به حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران نیازمند تاکسی هستند، که در این زمینه یک سری کمپ‌هایی در سطح شهر ایجادشده و هماهنگی برای استقرار تاکسی و دپوی تاکسی در این کمپینگ‌ها در نظر گرفته‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: با دپوی تاکسی، مسافرین به‌راحتی می‌توانند به سمت هسته مرکزی شهر بیایند، به‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان تردد در ساعات پس از افطار در هسته مرکزی شهر افزایش می‌یابد و دراین‌باره اقدامات لازم انجام‌شده است.

طالبی تصریح کرد: در این ایام آماده‌باش و شیفت بندی تاکسی‌های بی‌سیم را در ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی‌شده تا در خدمت شهروندان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه