English

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان خبرداد؛

تامین و توزیع بیش از یک هزار و ۱۶۶ تن کالاهای اساسی در کاشان

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان از تامین بیش از یک هزار و ۱۶۶ تن کالاهای اساسی از ابتدای دی ماه تا پایان فروردین در شهرستان کاشان خبر داد.

تامین و توزیع بیش از یک هزار و ۱۶۶ تن کالاهای اساسی در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، جواد مزروعی در جلسه کمیته توزیع کالاهای اساسی شهرستان کاشان گفت: در تامین گوشت سفید و قرمز مورد نیاز مردم شهرستان هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تمامی اقلام مورد نیاز شهروندان برای ایام نوروز، ماه مبارک رمضان و ایام گردشگری گلابگیری شهرستان در طرح های استقبال از بهار و ضیافت تامین شده است.

مزروعی در خصوص اقلام تامین شده برای توزیع بیان داشت: تامین بیش از یک هزار و ۱۶۶ تن کالاهای اساسی از ابتدای دی ماه تا پایان فروردین در شهرستان کاشان منجر به ایجاد ثبات و دسترسی مناسب مردم کاشان به کالاهای اساسی گردیده است که این کالاها شامل مرغ ۲۰۸ تن، گوشت منجمد گوساله ۱۱۳ تن، گوشت منجمد گوسفندی ۱۱ تن، برنج تایلندی ۴۷۲ تن، برنج هندی ۲۸۳/۵ تن و شکر ۷۹ تن می باشد.

این مقام مسئول گفت: پیش بینی و خرید لازم کالاهای اساسی برای ایام عید سعید فطر و گردشگری گلابگیری شهرستان که از ابتدای اردیبهشت ماه لغایت پایان اردیبهشت در سطح شهرها و روستاهای شهرستان صورت می گیرد که در جلسات قرارگاه امنیت غذایی شهرستان انجام رسیده و جای نگرانی برای تامین این کالاها برای خانوار های شهرستان نمی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه