English

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین:

استان قزوین اقدامات شایسته ای برای پناهندگان و مهاجران خارجی انجام داده است

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت: در همین راستا استان قزوین نیز اقدامات شایسته ای را برای پناهندگان و مهاجران خارجی انجام داده است.

استان قزوین اقدامات شایسته ای برای پناهندگان و مهاجران خارجی انجام داده است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، با حضورعباس کاظمی ، سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین  وطریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین مراسم نمادین اهدای تبلت به دانش‌آموزان استثنایی اتباع خارجی استان قزوین در مدرسه استثنایی میثاق  برگزار شد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین1

در این مراسم کاظمی سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار داشت :ایران به ‌عنوان همسایه کشور  افغانستان، به‌‌طور گسترده با مسئله مهاجرت افغان‌ها روبرو بوده و در چهار دهه گذشته، به دلیل رویکرد امت‌محوری، نگاه انسان‌دوستانه و اشتراکات فرهنگی، زبانی و دینی، میزبان بیش خیل عظیمی از پناهجویان  افغانستانی بوده است.

وی ادامه داد: با مقایسه وضعیت مهاجرین در کشورهای مدعی حقوق بشر و جمهوری اسلامی ایران می توان  خدمات ارزنده کشور عزیزمان به اتباع خارجی حاضر در کشور را مشاهده نمود. 

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین3

کاظمی اضافه کرد: رسیدگی به  امورات تحصیلی اتباع خارجی خصوصاً دستور مقام معظم رهبری برای تحصیل تمامی اتباع خارجی  حاضر در کشور اعم از مجاز و غیر مجاز نمونه بی بدیل  در دنیا می باشد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین2

طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی نیز دراین مراسم اعلام داشت: جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها، خدمات گسترده‌ای را در زمینه‌هایی مانند آموزشی، اجتماعی، بهداشتی، فرهنگی و... برای کاهش آلام و رنج‌های مهاجران افغانستان ارائه داده است.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین4

وی ادامه داد: در همین راستا  استان قزوین نیز اقدامات شایسته ای را برای پناهندگان و مهاجران خارجی انجام داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه