English

استاندار در نشست وبیناری با وزیر اقتصاد:

اجرای کامل قانون مولدسازی دارایی های مازاد دولتی به تقویت زیرساخت‌های مازندران منجر می شود

استاندار مازندران در نشست وبیناری با وزیر امور اقتصادی و دارایی، طرح مولد سازی املاک مازاد دولتی را فرصتی بی نظیر برای تقویت زیر ساختها توصیف کرد و گفت: اگر طرح مولدسازی دارایی های مازاد دولتی استان به درستی اجرایی شود، از محل درآمد آن می‌توان زیر ساخت های چند استان کشور را تقویت و احیا کرد.

اجرای کامل قانون مولدسازی دارایی های مازاد دولتی به تقویت زیرساخت‌های مازندران منجر می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور اظهار داشت: تبیین مقررات مولدسازی املاک مازاد در استان در قالب ۱۹۰ مکاتبه اداری برای ۶۰۰ مورد املاک دولتی استان انجام شده است.

وی ادامه داد: استان مازندران جزء استان های برتر در حوزه املاک مازاد دولتی است و با یک برنامه ریزی دقیق امیدواریم بتوانیم از محل مولدسازی یک تحول اساسی در زیرساخت های اساسی استان شاهد باشیم.

استاندار مازندران گفت: پروژه های نیمه تمام دولتی زیادی در استان مازندران داریم که با اجرای طرح مولدسازی این پروژه ها به اتمام می رسند و پروژه های جدید شروع می شوند که منشا تحول در استان مازندران می تواند باشد.

وی افزود: در حال حاضر ۶۰۰ پلاک ملک دولتی در استان مازندران به ارزش ۱۶ هزار میلیارد تومان شناسایی شده است که جهت بررسی های لازم به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال شده است.

حسینی پور بیان داشت: مدیران متناظر استانی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و اداره کل ثبت و اسناد املاک را موظف کردیم نسبت به شناسایی دارایی های مازاد دولتی طی ۱۵ روز اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه