English

فرمانده انتظامی استان کردستان:

بازداشت باند ۶ نفره سارقان حرفه‌ای در سنندج

فرمانده انتظامی استان کردستان از شناسایی و بازداشت باند ۶ نفره سارقان حرفه‌ای در سنندج خبر داد.

بازداشت باند ۶ نفره سارقان حرفه‌ای در سنندج

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ سردار علی آزادی از بازداشت باند 6 نفر سارقان و کشف 14 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: برای افراد دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و تحویل مراجع قضایی داده شدند.

وی همچنین از کشف 400 دستگاه کولر گازی قاچاق در بانه خبر داد و افزود: مأموران پلیس با اشراف اطلاعاتی خودرو حامل این بار قاچاق را متوقف کرده و این کالای قاچاق ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان از شناسایی و بازداشت سارق حرفه‌ای باطری خودرو در سنندج خبر داد و گفت: با افزایش سرقت‌های باطری خودرو در یکی از منطقه حاشیه شهر سنندج، تیمی از ماموران انتظامی شهرستان بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کارخود قرار دادند. 

وی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری 13 فلسطین سنندج با انجام اقدامات پلیسی یک نفر متهم را در این خصوص شناسایی و در عملیاتی ضربتی و منسجم  حین سرقت بازداشت و به مقر پلیس منتقل کردند. 

آزادی بیان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به 30 فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد. 

وی اضافه کرد: در تحقیقات تکمیلی پرونده یک نفر مالخر شناسایی و بازداشت، تعدادی باطری مسروقه کشف و تمامی مالباختگان شناسایی شده و افراد دستگیر شده به همراه پرونده متشکله، تحویل مراجع قضایی شد. 

فرمانده انتظامی استان کردستان با تأکید بر اینکه برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت قاطعانه است، یادآور شد: اجازه نمی‌دهیم هیچ کسی با سرقت و برهم زدن امنیت، آرامش شهروندان را بر هم بزند. رویکرد کنونی پلیس همواره در طول سال ادامه‌دار خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه